On niin kiire kouluhommien kanssa, etten ole vieläkään ehtinyt oikein uppoutua bloggaamisen ihmeelliseen maailmaan.. josta johtuen näistä päivityksistä tulee pitkiä kuin nälkävuosi...

Asiaan. Viime viikko meni hyvin. Olisi toki voinut mennä paremminkin. Kaiken punnasin ja pistin ylös, lauantaita lukuunottamatta, jolloin olin siis pikkujouluissa. Lauantaina varmaankin paukkui kalorit ylös, koska minä joka ei alkoholiin yleensä koske, join muutaman. Kotona tosin olin jo ennen yhtä. Noh, tuosta en mitään stressiä ottanut, koska olin varautunut siihen etukäteen. Ja listalta tilasin kevyttä kanaa :)

Sanokaapas, miksi sitä on niin armoton itselleen? Olen tätä miettinyt aiemminkin, mutta tuosta ajattelutavasta on pirun vaikea päästä erilleen, mitä tulee painonhallintaan. Realistisesti ajateltuna viime viikko meni ihan helvetin hyvin. Kalorit ei tainneet mennä yli kuin silloin lauantaina, merkkasin tunnollisesti kaiken. Kuitenkin tekee mieli ruoskia itseään siitä, ettet sinä vieläkään pysty siihen ja siihen, etkä tuohon ja tuokin kyllä meni vähän huonosti! Yritän heti parantaa tapani, joten en ala tähän nilittämään niistä pikkuasioista.

Niin joo. Se punnitus. -800g :) Ei nyt ihan alimpiin lukemiin päästy vielä takas, mutta etiäpäin sano mummo hangessa.