Ja kalorit paukkui yli 30:llä. Mutta mitäs sitten! Vajetta tuli kuitenkin 470kcal. Syy rajan ylittymiseen johtuu seonneesta ateriarytmistä ja liian pitkistä ateriaväleistä. Valvon taas iltaisin ihan liian myöhään ja nukun pitkälle aamupäivään. Nousin aamulla ylös 11.15 ja tein aamupalaa siitä vasta tunnin päästä. Varsinainen "aamupala" siis tuohon aikaan... Tuosta reilun parin tunnin päästä, noin kolmen maissa lähdin koululle tekemään tehtäviä. Mielessä kävi että olisi fiksua ottaa sinne jotain välipalaa mukaan, mutta unohdin asian lähtöä tehdessäni.

Kävin muuten myös kaupassa. Koulusta kotiin lähtiessä tuli mieleen että "Oooh karkkia kaupasta!" Se tavanomainen ajatusketju mitä en ole aiemmin oikein saanut pysäytettyä. Eli herkkuja nälkään. Nyt ravistelin heti päätäni ja sain sanottua itselleni että "Et sinä mitään herkkuja tarvitse, vaan oikeaa ruokaa". Kauppaan päästyäni en edes muistanut koko karkkeja enää (eli ruokaa sinne oli tarkoituskin mennä ostamaan.. mutta sanasta kauppa tulee meikäläiselle nanosekunnissa mieleen myös herkut)

Ennen kauppareissua näin kaverillani TV:stä mainoksen "terveellisistä" välipalakekseistä, joita olen ostanut aiemminkin - sisältävät paljon täysjyväviljaa, ja vähemmän rasvaa/sokeria. Kävin keksihyllyllä etsimässä niitä, mutta niitä ei ollut. Joten marssin sitten suoraan kassalle! (Enkä esimerkiksi ostanut jotain muita keksejä) Hyvä minä \o/ Aika suuri voitto mulle selvitä pirun nälkäisenä kaupasta ulos ilman herkkuja, hähä! Ja se tapahtui ihan huomaamatta!

Olin kotona vasta puoli yhdeksän maissa illalla ja mulla oli KARMIVA nälkä. Söin kuitenkin hallitusti ja punnitsin jokaisen suupalan. Eli voitto kotiin tuostakin :P Kalorit taas menivät yli sen vuoksi, että söin äsken vielä yhden "iltapalan". Söin siis yhdeksän maissa edellisen kerran ja olen edelleen hereillä. Mulla on nyt ollut vähän jotain ihmeellistä huimausta, joten annoin itselleni luvan syödä pari hapankorppua ja viilin, jos huimaus (istuessa!) johtuis vaikka alhaisesta verensokerista. On jotenkin "kevyt pää"- olo. Eikä mulle tullut edes morkkista, vaikka kalorit menikin vähän yli. Enkä silti ole kyllä alkamassa löysäilemäänkään. Vitsi kun tästä fiiliksestä saisi pidettyä jatkossakin kiinni.

Crossailemaan en tänään ehtinyt :/ Mutta huomenna (tai aamulla) uusi päivä. Ja pistän kellon soimaan "ihmisten aikoihin" niinku Äiti sanois =) Huomisen tavoite on syödä useammin, mutta vähemmän per kerta.