Mikäli tätä kukaan enää lukeekaan :)
Ja huonosti menee. Toukuussa repsahdin taas lopullisesti ja paino on kivunnut pikkuhiljaa takaisin päin. Ei nyt lähtöpisteeseen asti, mutta muutaman kilon jo :( Johonkin se motivaatio vaan taas katosi, en ymmärrä miten siinä aina käy noin. Olen yrittänyt ja yrittänyt ottaa itseäni niskasta kiinni, onnistumatta. En tosin ole jaksanut tarpeeksi tarmokkaasti edes yrittää. Nyt yritän jatkaa edes tämän blogin pitämistä, jos jotenkin saisin itseni jatkamaan taas keventelyäkin. Keventäjien jäsenyyttä olen jatkanut ja viikkokirjeet tasaisesti muistuttavat mitä olen ollut tekemässä.. ja jonka olen jättänyt taakseni. *Huokaus

Pitäisi olla joku konkreettinen kaveri tukemassa, ihan irl. Yksin ei oikein jaksa.
Jos huonoa, niin jotain hyvääkin. Masennuksesta olen päässyt yli ja muuten menee ihan ok :) Masentuneena syömiset ja liikkuminen olivatkin ainoat asiat joista jaksoin huolehtia.. nyt kun pää pelaa, en ole enää jaksanut keskittyä syömisiin. Miksi "kaikki" ei voi pelata koskaan yhtä aikaa. Hitto.

Auttakaa! :(