Tänään oli siis ensimmäinen "viikkopunnitukseni". Tulos on -700g sitten viime keskiviikon o.O Käsittämätöntä. En tajua tätä nyt ollenkaan! =D Hieno pudotus tottakai, mutta mistä hyvästä? Huh. Tsemppaa kovasti!  Olen miettinyt, että  johtuisiko siitä, että olen söynyt taas vähän enemmän kuin aiemmin. Toki olen pysynyt rajoissa ja vajetta on tullut vähintään se -500kcal per päivä. Ehkä olen ollut jonkinlaisella säästöliekillä, tai menossa sellaiselle, vaikka paino onkin koko ajan tippunut. Niin ja osasyy voi olla myös lisääntynyt vedenjuonti + Valmarin. Mutta 700g alle viikossa on paljon, kohta liikaakin. Iloinen tottakai olen, mutta kiire ei ole hyvästä. Kokonaispudotus on nyt 8,9kg.

Tänään herkuttelin. Ostin porkkanoita, kurkkua ja dippiä kevytkermaviilillä. Kevyttä herkuttelua, mutta oli kivaa napostella niitä hyvällä omalla tunnolla, kun katsottiin kaverin kanssa leffaa.

On hyvä mieli ja olo.